Countdown - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Marceline Gerritsen - WaarBenJij.nu Countdown - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Marceline Gerritsen - WaarBenJij.nu

Countdown

Door: Marceline

Blijf op de hoogte en volg Marceline

10 September 2016 | Nederland, Apeldoorn

Het laatste maandje is ingegaan. De tijd vliegt echt voorbij. Even een updateje..

Afgelopen weken heeft vooral in het teken gestaan van werken en tussendoor de laatste spullen regelen en kopen. En zojuist is mijn actioncam binnengekomen, zodat ik alles op mijn reis goed kan vastleggen, happy me!

Ook heb ik afgelopen maandag afgesproken met Marijke, wie ik heb leren kennen via Facebook. Zij gaat een maandje later naar Australië. De verkopers stonden enigzins verbaasd te kijken toen ze hoorden dat we elkaar nog maar een paar uur kenden. Hier kun je uit opmaken dat het een hele leuke den gezellige dag was! Toch wel fijn om met mensen te spreken die dezelfde droom gaan najagen en precies weten en voelen wat jij ook doormaakt. Er komt toch redelijk wat bij kijken als je op reis wilt en er bij gaat werken.

Volgende week staat een meeting gepland met de groep waarmee ik naar Australië zal vliegen. Met hen zal ik de eerste 5 dagen in Sydney doorbrengen. Ook zal ik nog met 2 vriendinnen afspreken. We gaan kijken of het mogelijk is dat zij mij gaan bezoeken in Australië en Nieuw-Zeeland.

Het besef dat ik deze reis echt ga maken, komt steeds meer. Nu het laatste maandje is ingegaan, vind ik het nog steeds mega spannend, maar heb ik er ook vooral heeel erg veel zin in!

Byeeee !

  • 10 September 2016 - 15:06

    Oma En Op:

    Lieve Mars. Bedankt voor je bericht Het gaat nu echt al spannend voor je worden.4 weken zijn zo om.wij hopen dat je daar een goede en leuke maar ook leerzame reis mee zult maken. Erdem zeggen wij droom er nog maar lekker van. Liefs van ons.

  • 10 September 2016 - 15:06

    Oma En Op:

    Lieve Mars. Bedankt voor je bericht Het gaat nu echt al spannend voor je worden.4 weken zijn zo om.wij hopen dat je daar een goede en leuke maar ook leerzame reis mee zult maken. Erdem zeggen wij droom er nog maar lekker van. Liefs van ons.

  • 10 September 2016 - 16:38

    Marijke Van Der Veen:

    Yaaaaaay! Exciting isn't it? Sooooo nice to meet ya mate! :) Haha en nu je actioncam uitvogelen! Cheers biccy! Nice day mate! Houdoe en bedankt! :p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marceline

Actief sinds 22 Juni 2016
Verslag gelezen: 392
Totaal aantal bezoekers 86714

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2016 - 10 Juni 2017

Australië

Landen bezocht: