Laatste weekje Nederland - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Marceline Gerritsen - WaarBenJij.nu Laatste weekje Nederland - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Marceline Gerritsen - WaarBenJij.nu

Laatste weekje Nederland

Door: Marceline

Blijf op de hoogte en volg Marceline

04 Oktober 2016 | Nederland, Apeldoorn

Things got real, het laatste weekje Nederland is ingegaan. Ik neem jullie mee naar mijn, voorlopig, laatste maand in Nederland.

Sinds mijn vorige blog heb ik een groot deel van de groep ontmoet waarmee ik naar Australië zal vliegen. Gezellig met z'n allen een hapje gegeten, elkaar leren kennen en heel veel vragen stellen. Wat neem jij mee qua kleding? Welke schoenen heb je? Hoeveel shirtjes neem je mee? Hoe heb je het met de zorgverzekering geregeld? Deze vragen worden niet alleen die dag gesteld, nog iedere dag passeren deze onderwerpen de revue. Ik heb vooral gemerkt dat ik hier echt niet alleen in sta. De vragen waar ik mee rondloop hebben de anderen ook. De vliegreis en eerste 5 dagen Sydney komen qua gezelligheid dus wel goed!

Na heel wat geregel en het uitzoeken van de voor- en nadelen heb ik mijn reisverzekering afgesloten en heb ik alle belangrijke formulieren geprint en opgeslagen. Gelukkig met wat hulp van m'n paps, thanks dad!
Ik ben nog opzoek gegaan naar een zomerjurkje.. toch gek dat ik die rond deze tijd in Nederland niet kan vinden.... ;) . Dan maar in aussie shoppen, vervelend.... hihi. En nog een supertof nieuwtje: ik ga mijn Kerst en Oud en Nieuw vieren in Sydney samen met Marijke en Anne Linde! AWESOME!

Afgelopen zondag heb ik m'n laatste werkdag gehad, een heel vreemd idee. Deze laatste week staat vooral in het teken van 'de laatste loodjes', iedereen gedag zeggen en alles natuurlijk inpakken. Vandaag heb ik een middagje 'proefpakken' gedaan. Alles past in m'n backpack! Met ongeveer 11 kg zal ik de aankomende 8 maanden moeten leven, het leven uit een tas!

Ik kijk enorm uit naar m'n avontuur, maar kan niet ontkennen dat ik het onwijs spannend vind. Het gedag zeggen zal nog wel een dingetje worden en van de vliegreis en reistijd van ongeveer 33 uur zal ik proberen een feestje te maken!

Aankomende zaterdag ga ik iedereen gedag zeggen, maar vieren we ook een tof feestje voor m'n zusje die haar verjaardag viert!

Volgende blog vanuit Australië!

Liefs Mars

  • 04 Oktober 2016 - 21:13

    Janneke Otten:

    Hoi Marceline,

    Wij wensen jou een te gek avontuur, heel veel plezier, heel veel nieuwe indrukken en levenservaring. En we hopen van jou verhalen te kunnen genieten.

    Hartelijk groeten,

    Tjeerd, Janneke en Hester.

  • 07 Oktober 2016 - 22:52

    Nicole En De Familie:

    Hey Marceline,

    Wij willen jou een onwijs fijne tijd wensen in Australie! Dat al jou dromen uit mogen komen! Ga er enorm van genieten! En wij gaan je volgen!! Goede reis!!

  • 09 Oktober 2016 - 21:25

    Gusta :

    Meisje maak je dromen waar, geniet van alles wat je gaat beleven en meemaken. Wij genieten en volgen je op afstand. Doe voorzichtig en maak er een fantastische trip van.
    Wens je onwijs veel plezier
    Groetjes Gusta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marceline

Actief sinds 22 Juni 2016
Verslag gelezen: 515
Totaal aantal bezoekers 86713

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2016 - 10 Juni 2017

Australië

Landen bezocht: